neděle 17. listopadu 2019

E-booky za pár kaček, aneb jak jsem zhřešila...

Zdravím, knihomolové!


Jen slepý by nezaregistroval ty slevové akce, které se na nás všechny hrnou ze všech stran. Zvlášť teď před Vánoci. Jelikož neoplývám hromadou peněz, využila jsem jen jedné akce a to 50% na e-booky v e-shopu Palmknihy. Při nákupu nad pět set jste se navíc mohli zúčastnit soutěže o čtečku. A co jsem vlastně nakoupila? 📥



Nemůžu říci, že bych byla nějaký velký fanoušek e-knih, ale je pravda, že poslední dobou, kdy dojíždím hodinu autobusem domů, nebo při polední pauze v práci, čtu hodně knížek v mobilu. Je to pohodlnější, než se s nějakou bichlí tahat a často ani nevím, co číst, dokud si ten seznam neprojdu. Takže, co mě v nejbližší době čeká při dlouhých chvílích v hromadné dopravě?

1) Sherwood - Meagan Spoonerová


Tuhle autorku jsem objevila vloni, kdy přepsala námět krásky a zvířete do knihy Na lovu. Shodou okolností jsem ji četla také v zimě a byla jsem z ní nadšená. Pamatuji si, že to byla po dlouhé době zase pohádková fantasy, kterou jsem nemohla dát z ruky, dokud jsem ji nedočetla. Její styl psaní mě uchvátil a pojetí příběhu bylo dynamické a čtení návykové. Odkaz na tuto recenzi najdete zde!

"Slyšela volání lesa ještě dříve, než tomu mohla porozumět. Věděla, že chce více. Nevěděla, po čem její srdce baží, ale prostě jen věděla...a jednou jí cestu zkřížilo Zvíře, i když možná, jenom možná, ono zvíře bylo tím voláním a ona zkřížila cestu jemu..."

(Na lovu - Meagan Spoonerová)

Mimochodem Na lovu je perfektní čtení na zimní večery. Jen říkám... 😉



Zpět ale k novince Sherwood, jak už Vám asi název napovídá, příběh se odehrává v Sherwoodských lesích, kde se ukrývá lukostřelec s neobyčejně vytříbenými smysli a jeho šíp nikdy nemine svůj cíl. Bohatým bere a chudým dává. Přezdívají mu Robin Hood a je na prvním seznamu nejvíce hledaných v celém Nothinghamu. Šerifovým mužům nedá spát a vesničané tohoto muže uctívají. Je Vám to povědomé? No jistě, ale tenhle příběh má trochu jinačí překvapivý zvrat, Robin Hood je totiž žena...Více se ale dozvíte v samotné knize..nebo si počkejte na recenzi. :)

2) Podlý král - Holly Blacková



Podlý král je druhý díl fantasy série o vílách a lidech. Kdo jste si zamiloval víláky a jejich magické schopnosti, jistě se Vám bude i tato série líbit. Já se přiznám, že jsem první díl zatím nečetla. Chtěla jsem počkat až bude celá série a hle! 19. listopadu vychází třetí díl v originálním znění Queen of Nothing (Královna ničeho). Takže budu moci po přečtení českých verzí pokračovat zakončením v angličtině.

Podlý král má na databázi 91% a ohlasy jsou na něj dost vysoké. Zaručený tip na nějaké to fantasy počteníčko.

3) Zjizvený král - Leigh Bardugo


A u králů ještě nekončíme. Leigh Bardugo píšící také fantasy mě přesvědčila o svém spisovatelském umu duologií Šest vran a Prohnilé město. Sice jsem nečetla původní sérii Griša, ale i tak jsem si Šest vran i výše zmíněný druhý díl užila. Autorka dokázala, že umí pracovat s charakteristikou postav a všichni její hrdinové se mi zamlouvali.

Doufejme, že Zjizvený král bude mít u mě podobný ohlas. Chystám se na něj hned po dočtení Sherwoodu.


Anotace: Nikolaj Lantsov, král Ravky, vždycky statečně čelil osudu. Nikdo netuší, co všechno vytrpěl během krvavé občanské války, a tak by to taky mělo zůstat. Na oslabených hranicích země se však začínají šikovat nepřátelé a on opět musí dokázat nemožné – naplnit prázdné pokladnice, získat spojence a zastavit zkázu, která zemi hrozí. V jeho nitru však den ode dne sílí démon, který může zničit vše, co už mladý panovník vybudoval. Nikolaj se chce temné magie zbavit, proto se s věrnou pomocnicí, větrostrůjkyní Zojou, vydává na velmi riskantní cestu. Podaří se jim vyřešit záhadu královy tajemné choroby? Najdou lék, který ho zachrání, a s ním i celou Ravku?

4) První opravdový polibek - Kasie Westová



Zakončím dnešní příspěvek trochu růžově a to doslova. První opravdový polibek je celý tak trochu přeslazený, ale kdo má rád romantické linky v příbězích, ten jistě nebude zklamaný. Autorku jako takovou mám ráda a vlastním již čtyři její knihy. Nevíce se mi líbila asi PS a ještě Láska a jiné úkoly. Pokud hledáte něco, co Vás zahřeje na duši, zkuste třeba právě První opravdový polibek.

A co vy? 

Také jste podlehli nákupní horečce? 

Nebo se Vás zatím všechny ty akce nedotýkají? 

1 komentář:

Lucy Lillianne řekl(a)...

Prvni tri taky mam na seznamu. A Sherwood ted zvazuji koupi, jeste premyslim :-)